środa, 4 czerwca 2014

Rozdział 25 :))

14.08.2013r., perspektywa Leighton:
- Niebieską czy białą?
- Mówię Ci, załóż czarne spodnie i do tego białą koszulkę! Lepiej ty mi powiedz w co ja mam się ubrać?
- We wszystkim wyglądasz pięknie. - powiedział i cmoknął mnie w policzek.
- Dziękuję za pomoc...
- Spakuj walizkę do bagażnika, ja już idę. 
Przejrzałam swoja szafę jeszcze raz i postanowiłam ubrać żółtą spódniczkę, zielone balerinki i koszulę. Wszystko starannie powiesiłam na wieszaku. Wzięłam też torbę wyjmując kluczę. Wyszłam z domu, wcześniej go zamykając.
- Powiesisz? - wręczyłam chłopakowi wieszak.
- Okej.
- To jedziemy. - powiedziałam zamykając drzwi samochodu.
- Masz wszystko? - zapytałam się Niallera, grzebiąc w torbie.
- Tak, a ty?
- To jedziemy.
Wsunęłam okulary na nos, rzuciłam torbę na tylne siedzenie. 
- Ja się zdrzemnę, jak będziesz chciał się zamienić to mnie obudź.

........................
Zakładam nowego bloga. Może kiedyś wrócę i dokończę 25 rozdział.
wasza iza :)
kocham was. niedługo będzie tu link do nowego bloga. :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz